Why can't we just stay together?

Ja, hela resultatdelen är i alla fall färdigskriven i dag. Bara resultatdiskussionen kvar och den tänkte jag ge mig på i morgon. Nu är det bara två veckor kvar av praktiken och det känns väldigt tråkigt. Jag hopas verkligen på att få jobba extra där under våren med alla de underbara människorna jag har lärt känna på akuten. Det känns ju lite småjobbigt att behöva sätta sig i skolbänken igen i alla fall. Fast innan dess har jag massa roliga saker att hinna göra så det struntar jag i att tänka på nu ;)

I morgon är det måndag och jag hoppas att mitt objektiv kommer fram då! Och så får gärna vädret vara strålande så att jag kan fota lite. I dag har jag haft simskola med de söta små barnen. Lite jobbigt bara när de är så många att man inte har en chans att lära sig namnen på dem. Hade varit lättare om alla hade haft namnade badkläder eller simglasögon.

Näe, intressantare än så här blir det inte så lika bra att jag slutar skriva nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0