Jag bar tårarna om natten...


Har påbörjat ett nygammalt virkprojekt. Nygammalt, jag alltså jag har gjort en variant tidigare men nu repat upp hela virkningen och börjat om. Det ska bli en korg är tanken. Förra gången gjorde jag den oval, men den blev för gles så den hade för dålig stadga i sig. Nu gör jag den med en mindre virknål och med enbart fasta maskor. Förra gången gjorde jag med stolpar.

I dag är det riktigt tråkigt regnväder ute. Liksom i går. Att det föll något vitt är jag inte medveten om, det förträngde jag direkt. Det är ju faktiskt maj månad. Det sjöng kören om i går på vårkoncerten. Sol, värme och grönska. Nåja, buskarna har ju fått blad i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0