Så håll om mig, släpp inte taget!

Vill börja med att hälsa ett STORT GRATTIS till Nanne Grönwall som fyller 50 år i dag. Det hade jag inte vetat om ifall jag inte hade lyssnat på radio P4 just nu. Hon är en helt fantastisk person, så sprudlande glad och så barnsligt fantastisk som bara hon kan vara. Jag älskar hennes skratt! Hon är lätt min förebild :)

Just nu sitter jag och gör en powerpoint-presentation till seminariet jag ska ha nästa fredag. Det är så mycket roligare att göra en presentation om man hittar en bakgrund som man verkligen gillar. Jag har hittat en med blomgirlanger med ljusa rosa och gröna färger, som är sååååå fin! Då blir det så mycket lättare att få inspiration till hur man ska hålla presentationen :) De sa just på radion att det tar 4 sekunder för publiken att avgöra om de gillar det de ser eller inte. Fyra sekunder, hmm hoppas de har samma smak som jag då ;)


Bilden är ju som ni förstår inte min, utan jag hittade den
efter att ha sökt på google, hittar dock inte adressen nu...

Nu började det just regna mot min ruta, jag som skulle skriva att det är ganska fint väder i dag. Jag ska ta mig till affären lite senare och köpa lite basvaror, men inte för mycket för jag måste tömma kylen och frysen så gott jag kan innan jag åker hem för sommaren. Det är ju bara två veckor kvar tills sommarlovet är här! Nedräkningen har börjat!!! Fast sommarlov blir det ju inte riktigt för mig, men det ska bli väldigt kul och spännande att börja jobba på akuten. Jag vet ju knappt inte ens hur jag hittar dit och vart jag ska vända mig första morgonen... Jaja, det löser sig säkert ;)

Nu tog regnskuren slut och solen lyser igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0