Let it snow, let it snow, let it snow...

Näe, snön har inte kommit än, men det står på väderleksrapporten att det ska snöa i över en vecka från och med i morgon så jag hoppas på det! Tyvärr är inte backen frusen än, utan snarare väldigt, väldigt blöt eftersom regnet vräker ner och har gjort det hela dagen i stort sett.
 
Vi har haft föreläsningar om statistik i dag och ska ha det i två dagar till. Jag valde att bli sjuksköterska, inte mattesnille. Så kan ni själva räkna ut vad jag tycker om veckans tema. Jag unnade mig därför att baka lussekatter i dag när jag kom hem från skolan. Mums vad gott det är med nybakta lussekatter. Och är de små får man ta två, det säger Lotta! Fast jag tog nog fler än två. De är ju som sagt godast när de är nybakta så då får man passa på...
 
Nu ska jag lägga mig och drömma om att jag ska vakna upp till en kall, vit värld i morgon. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0