Somebody that I used to know...

Jag försökte lura blogg.se i helgen genom att blogga från min mobil. Det gick dock inte så bra... Nu är jag tillbaka i Sundsvall och praktiken. Igår kom den första snön hit. Jag visste att det skulle komma snö innåt landet och här skulle regnet vräka ner, men döm av min förvåning när jag vaknade och såg ut på en vit gräsmatta. Sedan vräkte snön ner hela förmiddagen, men på eftermiddan övergick det till regn och all snö försvann. Lika bra det kanske, snön som låg var otroligt blöt, och ville man hålla fötterna torra var gummistövlar det enda alternativet. Jag fick på mig vinterjackan också, jag hade nästan glömt hur mysig den är ;)
 
Nu måste jag gå till bussen så jag inte kommer för sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0