Vilar i din värme och din ro...

Har just sett sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar och tårarna gick inte att hejda... Så otroligt tragiskt, inte bara sjukdomen i sig, utan bemötandet från samhället. Jag kan bara säga att det är tur att människors inställning går att förändra med tiden.
 
I dag har jag och Cajsa varit ute i Birsta en sväng. Sedan har jag bara varit hemma och myst i soffan. På fredag åker vi till Stockholm över helgen. Vi ska gå på föreläsning, shoppa och bara ha det bra! Längtar massor tills dess! Nu ska jag lägga mig för att kunna tvätta och börja packa lite. Har praktik på onsdag och torsdag så då är det bra att vara lite förberedd.
 
 
Den finaste psalmen jag vet... Den påminner mig om min tid som konfirmand och ungdomsledare i kyrkan, en väldigt bra tid i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0