Not afraid of darkness anymore...

Tentan är skriven och nu är det bara att hålla tummarna för att inga slarvfel gjorts. 100% är ju ändå ganska mycket... Nu borde man väl börja plugga inför praktiken så att man är väl förberedd, men det känns inte alls lockande. Fast det ska bli väldigt kul att gå ut på praktik, i alla fall de första fyra veckorna.
 
I dag fyller pappa år, så stort GRATTIS till honom!
 
I dag är det svinkallt ute och man kan tro att året hoppade över hösten och gick direkt till vinter. Eller snarare är det väl höst vi haft då det skulle varit sommar. Hade det inte varit för att det är så kallt ute hade jag lätt promenerat in till stan en sväng för solen skiner i alla fall från en klarblå himmel.
 
Okej, förlåt, jag erkänner, jag har inget vettigt att skriva om, därför blev det några tråkiga rader om vädret. Och det här blev ännu tråkigare så det är bäst jag lägger av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0