Ja må du leva uti hundrade år!

En liten klump i magen. Av enorm stolthet, glädje och längtan. Av rädlsa för vad som kunde ha hänt. För nio år sedan kom du till världen och fick oss alla att stanna upp och fundera på vad livet verkligen innebär, att det inte är självklart att leva ens när man är nyfödd. När jag ser dig spela fotboll eller bandy tränger tårarna fram. När du kämpar med din läsläxa och stolt visar upp den senaste matteboken du klarat. När du kryper upp i min famn och vill mysa framför TV:n. När du vill att jag ska ligga brevid dig medans du somnar. När du vill utmana mig på fotbollsspelande. Och när du kommer med dina kloka kommentarer. Då älskar jag dig så hjärtat värker! STORT GRATTIS PÅ DIN 9-ÅRSDAG MIN ÄLSKADE TOBIAS!!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0