Jag tänker att...

...det är bättre sent än aldrig ;) Här kommer lite bilder från mitt hus, nu har jag börjat komma i ordning och jag stortrivs här! Det är stort och luftigt, ljust och färgglatt. Mycket vitt och rosa så klart, en blandning av gammalt och nytt, trä och metall. Jag har inte gjort i ordning på någon av loften än, det blir ett senare projekt. På det ena skall det bli sy- och pysselrum. På det andra har jag inte bestämt något än, kanske det bara blir till förvaring.
 
Så här bor jag i alla fall...
 
Badrummet var helt nyrenoverat när jag flyttade in, väldigt fint tycker jag! Och egen tvättmaskin har jag, toppen så man kan tvätta när man vill :)
 
Här har jag gjort i ordning med zink och andra fina saker. Gungstolen fyndade jag på auktion i början på sommaren... På altanen har jag en solstol och en grupp med utemöbler som jag lånat från mamma och Boye.
 
Köket är väldigt stort och rymligt med lådor och skåp om man jämför med hur jag hade det innan ;) Det är väl dock det rummet i huset som är mest slitet och det hade inte varit fel med en liten renovering där...
 
I mitt sovrum har jag förverkligat en barndomsdröm med en sänghimmel. Boye har snickrat en sänggavel åt mig, precis enligt mina önskemål och det blev jättefint med den bakom. Skall få upp ett par sänglampor ovanför så jag kan läsa om kvällarna...
I TV-rummet (ja, jag har köpt en TV nu..) har jag mitt fina hörnskåp som jag köpte för en hundring uppe i Sundsvall. Den runda mattan har jag gjort själv. Ska eventuellt göra den lite större vid tillfälle ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0