Everyday is a new day

Jag är lite rädd nu. Lite rädd för att börja skriva resultatet på min uppsats för jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Och det är liksom nu det avgörs, för det är det jag skriver i resultatet som ligger till grund för hur hela arbetet blir. Aja, bara att skriva första ordet så kommer det väl av sig själv senkan man hoppas.Eller så väntar jag med att börja skrivatills i mon... Jag ska på handledning om en stund så då kanske jag får lite inspiration och idéer till hur jag ska börja. Kanske.
 
Igår eftermiddag hälsade jag på Minna och lille Sebastian. Så stor lillpojken har blivit under de två veckorna jag varit borta! Och så söt! Och så åt vi semlor som Jonas hade köpt, det var ju ändå semledagen i går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0