Tonight we are young...

 
Det där med att blogga från mobilen gick ju sådär märkte jag just när jag läste mitt förra inlägg. Telefonen har ju en tendens att ändra orden till vad den tycker att det borde stå så jag kan förstå om inte så mynga fattade vad jag menade. Vi har haft en underbar semester i alla fall, men tyvärr gick veckan alldeles för fort... Redan igår var jag inne och kollade resor igen för fy vad skönt det var att kunna gå i klänning eller shorts hela dagarna. På kvällarna var det skönt med en kofta, men temperaturen låg ändå på runt 20 grader på kvällen/morgonen och runt 30 på dagarna. Vi hade strålande sol och klarblå himmel och vi kunde bada och sola varje dag. På onsdagen var vi på Siam Park, ett vattenland med massor av roliga och ibland lite läskiga vattenrutschbanor, sandstrand med vågmaskin och annat roligt. Vi har spelat pingis och biljard, badat i poolen, hämtat glass och dricka i mängder, ätit god mat från buffén och haft det väldigt roligt tillsammans. Jag har fått ett par nya låtsassystrar till på köpet, Ebba och Maja heter de små sötnosarna som frågade om inte jag kunde vara deras syster ;)
 
 
Lite halvtaskiga bilder eftersom jag inte har min dator kan jag varken beskära eller redigera dem innan jag lägger upp dem, men det får gå bra ändå ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mika

Gud vad härligt det ser ut! Kanske dags för oss att boka en resa igen snart... ;)

Svar: Det tycker jag absolut att vi ska göra! Vi har ju många Grekiska öar kvar att besöka ;) Vilken blir det här näst???
heartline.blogg.se

2013-02-05 @ 19:27:19
URL: http://mikado.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0