You make me feel like o'boy!

Då var det snart dags, den näst sista tentan på hela utbildningen ska skrivas i morgon. Är jag laddad? Näe, inte speciellt. Men i dag har jag i alla fall kollat igenom anteckningarna lite och försökt banka in det jag tror är viktigast. När tentan är skriven blir det fest, tackfest för alla som hjälpte till under storcapsen. Det ska bli kul! Och på söndag ska jag få låna en bil, bara vetskapen om att kunna köra vart man vill gör att man känner sig glad och mindre instängd. (Lugn Camilla, jag ska inte köra så långt med den och jag lovar att vara rädd om den och tanka den innan du får tillbaka den ;) ) Bara det inte kommer snö, då blir det plötsligt bara jobbigt att ha en bil när man ska iväg...
 
Efter tentan i morgon kommer det i princip bara vara roligheter kvar innan vi åker så jag hoppas dagarna kommer gå snabbt...
 
Önska mig lycka till i morgon, och på eftermiddan kan ni väl hålla en liten tumme för att jag skriver rätt svar så jag slipper omtenta ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0