Cirkeln skall slutas, det har jag kvar...

Nu är det sista veckan jag bor i Sundsvall. Tre dagar kvar till examen. Fem dagar kvar till flytten. Jag längtar så vansinnigt mycket tills jag har flyttat och får börja göra i ordning i mitt lilla hus. Samtidigt vet jag att jag kommer längta tillbaka till Sundsvall och alla mina vänner så det kommer göra ont i mig. Jag önskar verkligen att jag slapp välja, men så här ser verkligheten ut just nu. Och ingenting säger att jag inte kan åka tillbaka till Sundsvall och hälsa på med jämna mellanrum. Det är i alla fall ett som är säkert att jag kommer göra så fort jag får möjlighet. Och vännerna är inte längre bort än till närmsta dator eller telefon ;o) Nu ska jag njuta av de sista dagarna här!
 
Njöt gjorde jag igår när jag och Cajsa var ute och firade vår examen. Tänk att det skulle ta tre år innan vi går ut "på riktigt". Vi hade sjukt kul i alla fall (det skvallrar bankkontot om i dag om inte annat ;o) ), skrattade massor, åt god mat och träffade trevliga och mindre trevliga människor. Vi var inte hemma förrän runt fyra-snåret i morse, så i dag har jag tagit det väldigt lugnt om man säger så...
 
 
För några veckor sedan var jag, Minna, Jonas, Sebastian och Veronica uppe på norra berget och gungade, fotade, solade och fikade lite. Jättemysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0