Det blir bra vad som än kommer...

Har haft en jättemysig helg med mina små busar! Världens bästa är dem, allihop! <3 Och när jag låg vaken en stund i natt och jag kollade på Tobbe och Jolina som låg och sussade i min säng växte mitt hjärta av stolthet och kärlek <3
 
Är så fruktansvärt nervös. I morgon börjar jag jobba, för första gången som sjuksköterska. Har ont i magen och har lust att bara lägga mej ner och gråta. Vet inte varför egentligen, för på sätt och vis ska det bli roligt. Spännande med nya arbetskompisar och få jobba själv så småningom. Lära sig nya saker och utvecklas. Se att man faktiskt kan. Det blir bra det här!
 
Nu har jag firat examen med familjen och släkten. Jättemysigt, tråkigt dock att inte vädret var bättre, men jag tror nog att mina gäster var nöjda ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0