Just give me a reason...



Här är en första bild inifrån mitt lilla hus :-) Och ja, jag har köpt mig en tv! Jag får dock inte in några kanaler. Men man får ta en sak i taget...

Nu har jag jobbat två dagar på mitt nya jobb. Det är mycket nytt att lära sig, och just nu längtar jag verkligen tillbaka till enkla logiska System Cross som de har som journalsystem på sjukhuset i Sundsvall. VAS som de har här är krångligt, ologiskt, opraktiskt och jobbigt. Men jag får snällt acceptera läget och lära mig detta nya system :o) (men nästa gång ja söker jobb ska ja ta reda på vad de har för journalsystem först...) Tur att jag har så trevliga och hjälpsamma kollegor i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Khimm

Hej Caro!

Vad fint!
När få vi komma och hälsa på dig?

Ha det bra/kram


2013-06-22 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0