I wish nothing but the best for you...

Det är mycket man inte kan göra när man inte har vatten i sina kranar. Man kan inte tvätta sig på morgonen, man kan inte borsta tänderna, man kan inte laga mat eller diska, man kan inte tvätta ett äpple, man kan inte tvätta händerna efter att man ätit äpple, man kan inte gå på toa (eller jo, det kan man ju men inte spola efter sig...) man kan inte torka upp en fläck på golvet, man kan inte dricka vatten, man kan inte vattna sin växter... Det är en hel del man inte kan göra när man inte har vatten. Vilket inte jag har haft i dag. Jag gick till gymmet och stank svett och fick duscha där. Fyllde även en vattenflaska så jag skulle ha lite vatten i alla fall. Köpte plocksallad i affären så jag kunde få i mig lite mat, och nu ska jag snart gå till skolan för att gå på toa. Och så ska jag ju på möte också. Och sen ska jag och Cajsa till Birsta. Då hoppas jag att vattnet är tillbaka när jag kommer hem. I morgon stängs det av igen, men då kanske jag är lite mer förberedd än i dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0