Woke up with a feeling of satisfaction...

Under tiden som jag var i väg på min gratisresa till Birsta och köpte massa fina vårblommor kom ett kuvert i min brevlåda. Kuvertet var adresserat till Caroline Stadelmann Werdien. Något som jag har gått och funderat på länge, nämligen att ta min mammas namn till mitt och därmed på riktigt bli en i släkten Werdien. Så, från och med i dag är mitt efternamn Werdien. Stadelmann finns kvar som ett mellannamn, men jag kommer inte skriva ut det utan bara ha kvar det som ett S mellan för- och efternamn. Nu följer en tid då allt ska bytas ut till mitt nya namn, körkort, bankkort, försäkringar mm. Skönt att ha det gjort innan jag får ut min sjuksköterskelegitimation i alla fall ;)
 
En annan rolig sak trillade in i min mejlinkorg i dag också. Jag har blivit erbjuden att få komma på visning på två lägenheter. Det är ju inte säkert att jag får nån av dem, men att jag får komma på visning innebär att jag är bland de fyra första i kön. Det känns VÄLDIGT bra i alla fall :D Mamma ska förhoppningsvis kunna kolla på dem i helgen och om en vecka vet jag om får nån av dem eller inte... Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0