Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart...

Det var ett tag sen jag bloggade, har liksom glömt bort det. Nu är första halvan av praktiken avklarad och på måndag ska jag äntligen få gå på min praktik på barnavdelningen :) Det ska bli väldigt spännande! Den senaste tiden har jag umgåtts intensivt med Cajsa, Camilla och Veronica. Fy tusan vad jag kommer sakna dem när jag flyttar. Vill packa ner dem i varsin låda och ta dem med mig ;) I onsdags var vi på Boda Borg hela dagen. Det var sjukt kul och vi var jätteduktiga på att sammarbeta så vi klarade många banor. Vi klättrade, klurade, åkte kista, svingade i lianer, löste rebusar, höll tid, skjöt älgar och massa mer. Vi undrade dock hur de små barnen som också var där klarade av banora när vi knappt nådde till vissa saker. Om ni aldrig varit på Boda Borg så ska ni verkligen åka dit! Finns på lite olika ställen runtom i landet. Jag har tänkt ta med mina kusiner på en liten tur till Sävsjö i sommar så de också ska få uppleva det...
 
I går firade vi Camilla som fyller 25 i dag, stora tjejen har fått ugglor i mossen och önskde sig bara saker med ugglor. Av mig och Cajsa fick hon därför diskhandduk, grytlappar och salt- och pepparkar i form av ugglor i present. Cajsa och Veronica gjorde också en jättefin tårta som föreställde en uggla medans jag underhöll födelsedagsbarnet så hon skulle hålla sig undan från köket :P
 
Nu ska jag snart till simskolan och vicka för en kompis. Nästa vecka är det sista gången på simskolan, vilket kommer bli tråkigt. Jag kommer sakna de små söta barnen som jag verkligen lärt känna ordentligt nu. De kramas och pussas och klänger och är så söta.
 
Jag längtar till på onsdag kväll, då kommer ÄNTLIGEN Malin och Pontus hit!! Åå så mydigt vi ska ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0