Idag fick jag ett mejl...



I dag fick jag ett mejl ifrån Anders Foghagen. Han skrev att minst sex stycken av oss som var med på Gladan i somras kommer att få chans att segla igen när de ska ner till Spanien. Det är en etapp på fyra veckor mellan Cadiz och Las Palmas som ska seglas med ubåtskadetter som är för få till antal och då behövs fler i besättningen. Jag hoppas verkligen att jag får en plats, och även Emmy och några goingar till från i somras. Det hade varit hur häftigt som helst att få göra det!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det hoppas jag med!!!!!!!!!!!

2009-08-19 @ 12:22:16
Postat av: Caroline

*Svar till Emmy:*

Jag fattar inte varför dom inte har hört av sig!!!

2009-08-19 @ 15:58:21
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0